Ετικέτα: σπίτι

felt_coastersΕύκολο, γρήγορο και χωρίς πολύ μπλά μπλά! Στο project της ημέρας η ιέρεια των crafts Martha μας δίνει μια έξυπνη ιδέα για να φτιάξουμε μόνοι μας coasters για το τραπέζι της βεράντας ή του κήπου μας. Επίσης έχει πολύ σημασία να αναφέρω οτι δεν βρήκα στο λεξικό λέξη αντίστοιχη για να μεταφραστεί το coaster πέρα από το “ψαθίδιο απόθεσης ποτηριών”…

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 16 Ιουνίου 2010

inspiration_craftroomΣου έχει τύχει ποτέ να ξεφυλλίζεις ένα περιοδικό και να βρεις μια φωτογραφία που να σου αρέσει πολύ, να την κόβεις από το περιοδικό με προσοχή ενώ σκέφτεσαι σε τι δημιουργικά μονοπάτια θα μπορούσε να σε οδηγήσει και τελικά να καταλήγει στη στοίβα των “άχρηστων” χαρτιών επάνω στο γραφείο σου με σίγουρο μέλλον τον κάδο των απορριμάτων; Εάν διαβάζεις αυτές τις γραμμές και κουνάς το κεφάλι σου καταφατικά, τότε αυτές οι ιδέες θα σου αρέσουν πολύ!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 11 Ιουνίου 2010

maxilarothikiΔεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ όταν μπαίνει το καλοκαίρι θέλω να αλλάζω διάφορα στο σπίτι για να αισθάνομαι οτι είναι τα πράγματα κάθε εποχή λίγο διαφορετικά… Φέτος λοιπόν αφού αλλάξαμε άλλη μια φορά τη διάταξη των επίπλων στο καθιστικό μας για να κοιτάνε έξω προς τη βεράντα, είπα να αλλάξω και τις μαξιλαροθήκες του καναπέ μας! Το προτείνω ανεπιφύλακτα!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 10 Ιουνίου 2010

Τώρα που καλοκαίριασε για τα καλά μπορούμε να ασχοληθούμε λίγο περισσότερο με τα βελονάκια μας! Είναι αλήθεια οτι αυτό το hobby το έχουμε παραμελήσει λιγουλάκι! Ώσπου βρέθηκε στο δρόμο μας αυτό το υπέροχο καλοκαιρινό project από το purlsoho.com: υπέροχα πιαστράκια για τις κατσαρόλες σε σχήματα και χρώματα φρούτων με βελονάκι!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 7 Ιουνίου 2010

decorityourselfΤους threadbangers τους θυμάσαι; Αυτούς με την online εκπομπή για projects ραπτικής; Εάν δεν σου λέει κάτι όλο αυτό, προτείνω να μπεις στο threadbanger.com και να αρχίσεις να βλέπεις τα video τους… έχεις χάσει επεισόδια… στην κυριολεξία! Η τρελή αυτή ομάδα βγάζει πλέον και εκπομπές που είναι αφιερωμένες στη διακόσμηση του σπιτιού… εάν ψάχνεις λοιπόν ιδέες για να φτιάξεις πράγματα για το σπίτι, αυτή είναι η εκπομπή σου: Decor it yourself!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 2 Ιουνίου 2010

fanaraki1Πέρσυ είχα πάει σε ένα γάμο και φεύγοντας πήρα αυτό το ασημί φαναράκι! Όλο το καλοκαίρι το είχα στη βεράντα μου και το άναβα μαζί με το κεράκι του. Πολύ όμορφα ως εδώ! Τον χειμώνα απλά το άφησα εκεί που ήταν (πολύ έξυπνη κίνηση) με αποτέλεσμα να σκουριάσει και να γίνει χάλια… επειδή το λυπήθηκα όμως να το πετάξω αποφάσισα να το βάψω για να το χρησιμοποιήσω και αυτό το καλοκαίρι. Εάν σου συνέβη κάτι παρόμοιο πάρε ιδέα!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 20 Μαΐου 2010