Ετικέτα: κόλλα

homemade_glueΝαι! Καλά διάβασες! Πως λέμε σπιτική μαρμελάδα, σπιτική τυρόπιτα, ε τώρα σου λέμε πως να φτιάξεις σπιτική κόλλα για τις χειροτεχνίες σου. Δηλαδή όχι εμείς ακριβώς, αλλά η Kate από το www.minieco.co.uk, όπου βρήκαμε και τη συνταγή! Είναι πιο εύκολη από ό,τι νομίζεις και σίγουρα πιο οικονομική από ό,τι η κόλλα του εμπορίου. Δεν κολλάει τα πάντα, αλλά μπορείς να τη δοκιμάσεις στις χαρτοτεχνίες σου με ασφάλεια!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 29 Σεπτεμβρίου 2011

sisal_rope_bowlΚάθε επιστροφή και δύσκολη… Αυτό είναι το πρώτο άρθρο που ανεβάζω ως μανούλα και μιας και σκοπεύω να σας “πρήξω” όλο τον χειμώνα με ιδέες για projects για μωρά, είπα το παρθενικό μου άρθρο να είναι λίγο διαφορετικό. Βέβαια, ανακαινίζουμε και το σπίτι μας, οπότε και με projects διακόσμησης θα γεμίσει το Ftiaxto, αλλά ας είναι. Η ιδέα αυτή για ένα χειροποίητο μπώλ με σχοινί από το Centsational Girl νομίζω οτι είναι ό,τι πρέπει! Άντε και καλή μας αρχή!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 22 Αυγούστου 2011

yarn-bowlΜπορεί να μην πλέκουμε λόγω καλοκαιριού, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν ασχολούμαστε με το αγαπημένο μας υλικό. Η Tonia μας δείχνει πως να φτιάξουμε ένα μπωλ από νήμα πλεξίματος.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 20 Ιουνίου 2011

window_filmsΣε αυτό το άρθρο από το casasugar.com βρήκαμε αυτή την έξυπνη ιδέα για να ομορφύνεις ένα παράθυρο. Όπως μας λέει και η Shelterpop μπορείς να φτιάξεις ένα δωμάτιο όπως ακριβώς το θέλεις. Το μόνο που δεν μπορείς να αλλάξεις είναι η θέα του. Αυτό όμως που μπορείς να κάνεις είναι να την κρύψεις με πρωτότυπα διάφανα αυτοκόλλητα, χωρίς να φυλακίζεις εκτός το φυσικό φως.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 4 Νοεμβρίου 2010

ellatte2Σήμερα βρεθήκαμε για άλλη μια φορά προσκεκλημένες στο πλατώ της τηλεοπτικής εκπομπής Elatte με τη Ράνια Θρασκιά για να δείξουμε ιδέες για χειροποίητα σχολικά είδη για τη νέα σχολική χρονιά που ξεκινάει σύντομα! Βασική αφορμή για την τηλεοπτική μας εμφάνιση ήταν τα διάσημα πλέον τετράδιά μας που ντύνουμε με χαρτί και ύφασμα.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 6 Σεπτεμβρίου 2010
Πως να ντύσεις σχολικά τετράδια

Κατά την ταπεινή μου άποψη, η αρχή της χρονιάς θα έπρεπε να ήταν Σεπτέμβριο και όχι Ιανουάριο! Όχι, δεν είναι κατάλοιπο των σχολικών μου χρόνων, απλώς μετά τις διακοπές που έχω ξεκουραστεί, είμαι πιο πρόθυμη να οργανωθώ και να ξεκινήσω καινούργια πράγματα. Αν νιώθεις και εσύ έτσι ή έχεις παιδάκια που ξεκινάνε σχολική χρονιά, ξεκίνα την καινούργια αυτή εποχή με τα δικά σου διαφορετικά σχολικά τετράδια!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 5 Σεπτεμβρίου 2010